tisdag 16 juni 2009

Ugglaaaaaa!

Jag hatar Magnus Uggla just nu! 

HAN FÅR MIG BARA ATT VILJA FESTA LOSS!!!!!

Minns förra årets gatufest. Fy fabian! Grymt ös på hans megakonsert! Stå där och headbanga med Freddan och hans kompisar. Haha Fredde som var med på storbildsskärm och allt. Hysterisk kan jag säga! HAHA!

Men vad erbjuder Sundsvalls Gatufest detta år då? Joo vinstinkande medelålders par som står och hoppar till Tomas Ledin och smyghånglar "som änna riktiga ungdomlingar" till "Inatt är jag din". Låter toppen! Jag och Majzen ska i alla fall gå! Vi tummade ju nästan i blod i skolans elljusspår att i sommar så ska vi gå där och unna oss allt från remmar till popcornzzz. Inte langos.

Langos är sånt där som man mår psykiskt dåligt av. Fried bread with droppande vätska. Kladdiga munnar. Frän doft. Flottiga fingrar. 

Nam nam!

Nu ska jag nog... göra nåt annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar