fredag 5 juni 2009

Läspigt

Som ni kanske hörde på min videoblogg så läspar jag på både S och R. Så ni vet. Men det är medfött. Gick till någon talpedagog då jag var mindre som hette Siv (haha lyckat att jag inte kunde säga hennes namn ens, men det är inte mitt problem att alla talpedagoger heter typ Siv, Rut eller Sara som man inte kan uttala från första början.... "Hej Phfiv" lät det typ).

Ikväll är det lärarmiddagen. Jag har på mig en DELICIOUS (åh, vilket modeuttryck) liten klänning från Carlingzzzseee. Tack mamma. Du är för snäll ibland.

Håret får ni inte seeee för jag har inte fixat det ääään *thihihhiihih*

Jag undrar en viktig sak. Hur det kan komma sig att när man fyllt på 200 kronor för att få gratis sms på sin mobil så smsar typ INGEN. Men när man, då ekonomin inte håller (fast när fan brukar min ekonomi hålla?!), fyller på 50 ynka spänn så får man meddelanden så det bara sjunger om det. På tal om det så fick jag nyss ett sms från min operatör som sa att nuuu har jag mindre än 25 svenska enkronor kvar på mitt kort. BUHUHUHU!! Fyllde på för bara några dagar sedan.

Ringde på ett jobb idag föresten. Dock innebär detta att jag är tvungen att jobba en hel sommar om jag nu skulle få det. Känns sisådääääär.

Nu måste jag locka mitt hår innan locktången bränner sig igenom golv och isolering och allt det där kliluddiga fibret (om inte det och isolering är samma sak).

Jag tänker ha kul ikväll! Det får ni också ha!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar