torsdag 4 juni 2009

On tha schuul!

Sitter på skolan. En viss Magda är nyfiken.

Fick nyss reda på att hennes släkting stavar hennes namn Magda-lena. Och det tyckte jag lät lite kul.

HAHA! <- Magda som skrev det där.

Vi har slutat nu. AAAHH! Skönt! Men vad man ska göra nu... vet jag inte.

Det blir att ta dagen som den kommer.

Imorse när jag satt och fikade så slog jag på TVn och fick upp Bolibompa. Satt och kollade lite på detta (I ANALYSERANDE SYFTE!) och tyckte att.. det var sjukt tillgjort. Men samtidigt såg jag hur de smög in viktiga moraliska delar om hur man ska stå på sig själv när man är blyg och lära sig vara lite modig. Lite gulligt faktiskt. Kom ihåg att när jag var liten så var jag kär i Stål-Henrik. Och jag hatade Super-Sara för hon "tog min kille".

Det var inte gulligt. Svartsjukan tar över ens lilla själ redan vid liten ålder.

Andra kända personer jag varit "förtjusta i":
Markoolio
Per Gessle
Doktor Kosmos
Nordman
Han som spelar Glen i Vintergatan 5a

Fast den största kärleken är ändå den som pågår nu - KÄÄÄRLEKEN TILL FREDRIK SJÖBERG (var tvungen att tillägga ifall han skulle bli svartsjuk.. och för att jag inte riktigt kan sluta säga det.)

Annars sjöng jag och Maja på storsamlingarna idag. Eller rättare sagt: jag la lite stämmor på vissa delar i låten. Maja var helt klart helt underbart duktig och modig. Du är bäst! Kommer alltid alltid alltid att tycka det. Bästa vän, du kom från himmelen. Vi började vår vänskap i skidspåren.

Nu ska jag STIECKAAA!

Imorgon = lärarmiddag. Ska bli kanonkul!

Kommer nog uppdatera mer ikväll dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar