torsdag 4 juni 2009

Hat och MTV!

Godkväll!

Jag hatar en viss reklam så sjukt mycket (varför jag ens orkar sitta och hata en tv-reklam hör inte hit just nu, så ni vet!) Jag hatar den där reklamen om x-ray till mobiltelefon.

Reklamen består av detta:
En uppmärksamhetskåt kille som slår igång ett FRUKTANSVÄRT COOLT program på mobilen som på låtsas röntgar kroppsdelar såsom huvud och händer. Detta visar han för sina kompisar som ser helt oförstående ut, helt chockade. De skrattar osäkert mot varandra och kollar imponerat på hur killen med en MOBILTELEFON röntgar sitt huvud. Sen visar han programmet och då boxar tjejen bredvid honom lekfullt på armen. Typ ett sånt där "Nämen din gamle skojare, hahaha, du får oss att gå på allt du!" eller något liknande.

Sen säger reklamrösten typ "ladda ner detta heta program och gör dina föräldrar SÅ förvånade" någonting. Vad smart! Eftersom denna reklam visas i princip på allas kanaler så kommer ju verkligen ALLA ramla av stolen av detta übercoola program. Ingen har ju ens hört talas om det liksom. Nej nej. Inte alls. Inte en chans att någon vet om det.

Annars kan man ju alltid testa det på sina föräldrar eller mormor så hon suger in löständerna i näsan av förvåning.

Jag skulle inte bli impad av det. Jag skulle säga något i stil med "Jaha, det där Jamba-programmet... visste du föresten att Jamba automatiskt drar typ 30 spänn av dig varje vecka?"

Sitter förövrigt och kollar på MTV's Movie Awards! Robert PATTinson får ju verkligen en hel del uppmärksamhet. Men det är han värd. Han är duktig! Och fuck vad retsamt då han och hon som spelar.. (fan vad dålig jag är på namn!!!) tjejen i Twilight skulle kyssas. Och preciiiiiis innan så BAH avbryter hon och tackar så mycket för "Bästa kyss"-priset.

Det kallar jag spänning i vardagen!

Imorgon = lite aktiviteter sådär på Södra Berget med treorna! Min mage är fortfarande kass men jag vill inte missa detta!

Vet ni? Om man säger "Congratulations Miley (Miley Cyrus a.k.a. Hannah Montana)" så låter det som "Congratulation SMILEY"!!! SKITKUL!!! Okej, inte så värst. Men det skrattade jag och Fredrik åt i alla fall!

Funderar på att testa detta med videoblogg. Detta sa jag dock i förra bloggen. Men jag ska göra det på en gång nu. Faktiskt!

Vi får se hur detta går.

TJA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar