tisdag 2 juni 2009

Hanna och magen

TJA!

Magen lever sitt eget liv nuförtiden. Den gurglar och pratar och ojar sig om hur sjukt dåligt den mår. Ja ja. Jag låter den ta sin tid. När den vill leva i symbios med mig så är den så välkommen så. Hmm. Fick nyss en rätt kul bild upp i skall'n. Jag ser mig och min magsäck gå bredvid varandra och magsäcken vill helst inte veta av mig.

Nu fick ni också den bilden.

Jag svär.

Det där med blodproverna gick bra. De tömde mig på tre rör blod. Var lite dizzy efteråt. Särskilt när jag råkade snegla då nålen satt inne i mitt blodkärl. Fyfasen vad jag hatar det! Då man ser hur skinnet buktar upp lite över nålen. Då vill jag bara lägga ögonen i kors (som hon på Twilight gör på slutet) och svimma.

Nu har vi ensemble och jag ska råkka fätt.

Simma lugnt! (haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar