lördag 6 juni 2009

Standing on my knees and.. skrajvar

Godmorgon småpytar!

Just nu står jag på knä och skriver, på mitt oerhört igengrodda golv (alltså jag står på golvet, skriver inte på det.. det står tangenterna för). Ska dammsuga om bara någon minut.

Såååå! Kvällen igår då? Helt underbar med en del tårar på vissa ställen av diverse känslor blandat med lite alkohol. Jag grät för att det är snart slut på tiden på Skvadern, för min vän Maja som flyttar i höst (men självklart är jag så glad för din skull på en och samma gång, du är så duktig älskade vän) och så var jag rätt trött också. Har varit en krävande vecka med magsjuka (vet inte annars vad fasen jag ska kalla det) och sista slutspurten.

Jag går och laddar upp med ännu mer tårar inför sista dagen. Kommer troligen hulka mig igenom hela utgången.

Men jag är nog inte ensam om att gråta.

Nu värker knäna. Ska dammsucka nu. SES SEN DÅ! ELLER NÅT!!!!

CJIIIAAAOO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar