onsdag 3 juni 2009

Hönan som hackar har blivit hackad

Hallå där små nypon!

Fick en smärre chock när jag gick in på min blogg nyss. "Det där har inte jag skrivit" tänkte jag förfärat. Ju mer jag läste, ju mer förstod jag. Piss på dig, FREDDEGRÄDDE! ;)

Fast jävligt fyndig bild hade du iallafall lagt ut.

Nu är jag klar med allt allt allt allt allt i skolan. Och en vecka återstår. Sen är det dags.

Har lust att gå på bio idag.

Men det blir nog inte så. Måste kolla kontot isåfall. Men jag har varit rätt duktig med att hushålla med pengarna. Ska försöka övertala Freddan att biografera ikväll. Vill han inte så ger jag honom en bitchslap, stoppar ner honom i en säck, lägger säcken i en frigolitlåda, gör små lufthål och fraktar den till Haparanda med Kustbussen. Då får vi väl se hur glad han är då över att han tackade nej till en bjudning på bio av meeeeeeeeeeeeej!

1 kommentar:

  1. Hurru, crille vill att jag ska tjata på dig om att ni ska åka upp i sommar. JAG TJATAR!!!!!

    SvaraRadera