tisdag 2 juni 2009

Stomach and tarms got the power

Har skickat min uppgift nu i alla fall.

Det är svårt när man inte har någon matsäck längre. Har kommit på mina tarmar att också göra uppror så både mina tarmar och min mage är emot mig nu och det känns obehagligt. They got the power alltså!

Jag slår vad om en ostboll att om jag går och lägger mig i sängen nu så somnar jag på fem röda.

Är... så... fruktansvärt... trött... att ögonen faktiskt går ihop lite då och då. Som hennes på Twilight. Bara det att hon fortfarande är vacker när hon gör så. Jag ser skrämmande nog ut som grisen Babe då jag tittar i kors.

Ich bist såch schwollen, ich skach hast puppistblodich (förklaring: "jag är så svullen, jag ska ha mens" på professionell tyska).

Goten Nachten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar