tisdag 16 juni 2009

Min efterfest!

Men ere efterfest så sjuder han av sång!

Min efterfest
Plats: sängen
Huvudtema: urtvättad stor tröja och tragisk bok
Musik: snyft och snörvel (boken you know).
Dricka: soda stream-läsk och tårar
Bjudna: INGA!!!

På fredag åker vi och firar en regnig midsommar uppe i Kråken (sommarställe). Ska bli jobbigt att åka dit. Man har ju alla sina barnminnen därifrån. Då man klev upp och drack te och åt skorpor med mormor som drack kaffe. Nu är mormor och morfar för gamla så mammas bror tog över och rev hela skiten och byggde om och vips var det ett minne blott (ont, det gör ont, det gör ont). Men nothing last forever.

Usch, sådär vill jag inte tänka. Jag vill ju att jag och Fredde ska last forever... typ.

Älska!

Nu lyssnar jag ironiskt nog på en låt som heter "Bli gay" av Magnus Uggla. Försöker någon säga mig något?

Nu valde jag ironiskt den låten för att skriva sådär i min blogg för att försöka vara lite amusing. Pinsamt men ärligt, Hanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar