onsdag 17 juni 2009

Knaaaaaaaas

Hej !

Jag har lite svårt att skriva just nu. Och allt är mitt fel. I lördags innan mamma skulle hämta mig från Freddan så ringde plötsligt min mobil. Jag blev SKITRÄDD, flög upp ur stolen och råkade dra med ett glas med sockerdricka rakt över min kärestes tangentbord. Jag trodde självklart att jag var safe... det gick ju inte söxnder... men nlågra dagar senare hade hela tangentbordet klibbat igen. Slå jag erkände efter ett tag för Fredde vad som råkat hända. Han rengjorde tangentbordet och det såg rätt ljust ut.

Sen bara kortsluter sig hela bajsen och nu blir det såhär om jag skriver ö, å eller trycker på vänster piltangent:

öx

ä

Så jag är tvungen att använda mig av On-screen Keyboard..... tillsammans med Spotifys eviga reklampauser och att tangenterna är helt sjuka så skapar jag sakta men säkert en hjärnblödninglsuihdliuhkjh sdhhdjkhljgllhjlhjgdalhjlghjalhjaglhj.

ORKAR INTE SKRIVA MER FÖXR JAG HAR TAPPAT LUSTJÄÄÄÄVELN.

Nä men Hanna, var glad föxr att du i huvudtaget har ett tangentbord att klaga plålålålålålålålålå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar