torsdag 18 juni 2009

Ferlååååået

Hej!

Ursäkta mitt lilla utbrott iglår. Haha ser ni, samma problem med tangenthelvetet. Om jag trycker på P-knappen så blir det samma effffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff(där fastnade även F-tangenten!!)ekt (effekt) som när man trycker på F11 på datorn. Trycker jag på O-knappen så går skiten in på Historik........... (nu var det inte tangenten som hängde sig, det var jag).

Jag har mig själv att skylla vilket är vansinnigt irriterande. Ett tips! Drick snälla inteff något som helst drickbart vid datorn. Lär er nu av mitt misstag.... istället fffffffffffffffffffffffföxr (JÄVLA SKIT!!) att begå misstaget själva. It's not fucking worth it!

Men annars så!

Imorse städade jag Freddes (sjukt stökiga) rum. Sen knäppte jag en bild på mitt livsverk och mmsade honom. Han blev glad (han hade tonvis med kläder hängande över fåtöljen.... bland annat).

Innan jag nu fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffår (VAFFFFFFFAAAN) ett till bryt och förstör hela dagen ska jag nogggggggggggggggggggg (jsdghsrkghfkdjghjfkghlshkgdh) logggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggga ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar