lördag 6 juni 2009

Ten points goes to.. HANANNANANANA!

JAAA!

Satt just inne på Apberget.se och skulle skrapa en sån där (jävla) aplott som man kan vinna alltifrån 1, 3, 5, 10, 20 upp till typ 1000 poäng genom att skrapa fram lite olika motiv. 

Då satt jag och tänkte för någon dag sedan då jag och Fredde småtjafsade och så skrapade han fram 10 poäng på den där lotten på ett förbannat drag medan jag skrapat ihop småpoäng under flera dagar så jag låg på 10 poäng. Sen ligger han lika på ett drag. Och det där tycker jag är lite surt. Att när vi småbråkar så "vinner han över mig" i något.

Så jag var lite bitter när jag skrapade den där aplotten.

Och vips! Nu skrapade JAG fram 10 pååjnts! Tre små chokladpraliner skrapade jag fram! Kachiing! 10 POÄNG!! YEAH YEAH YEAH (HAHAHAHAA, FREDRIK)!!! Tyvärr har jag såna här tragiska tävlingsinstinkter att till och med en liten aplott kan göra en hel dag.

Om Fredrik nu skrapar fram 10 poäng så sprayar jag vaniljparfym i munnen på honom.

Och vaniljparfym smakar definitivt inte som det luktar. You bet!

Har inte "fixat med utseendet än" (låter så jävligt att jag skriver det inom citattecken). Men det är nog dags nu. Ska sätta locktången på uppvärmning. Yeehaa! Hejdå hejdå hejdåå!

Hejdåå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar