tisdag 16 juni 2009

Hähäää

Men hej amigos och amigas!

Häcken full. Ja, så har mitt tillstånd varit under den senaste veckan (utan att nu tolka det bokstavligt talat).

Har hunnit med att:
* Festa skapligt hårt under tre kvällar/nätter 
* Ha min lilla studentinbjudan med släkt och vänner
* Fylla 19 år

Inom dessa tre områden finns minst tusen andra. Men jag har haft det bra! Ni med, hoppas jag. 

För tillfället läser jag en väldigt tung bok. "Fjorton år till salu" tror jag den heter. Jag har suttit med en rynkad panna genom det jag hittills läst. Vilka jävla pittar det finns där ute. Jag rekommenderar dock er att läsa den. Även om den är tung så tror jag den är jäkligt hjälpande för bland annat de som sitter i samma sits som henne men också oss tjejer i huvudtaget. Killar också. 

Jag är rädd för att bli våldtagen. Som ett as. 

Däremot...

Jag är inte rädd för rått kött. Jag tänkte på det idag då jag stod och stekte köttfärs till köttfärssåsen. Jag brukar ju provsmaka lite då och då (en av mina laster kan jag då säga). Ibland har jag råkat smaka på rå köttfärs. Då har jag stannat upp lite och tänkt "oj, den här var rå..". Sen har jag bara ryckt lite på axlarna och fortsatt tugga. Ungefär som på film då någon råkar käka en insekt. Fast inte riktigt samma princip.

Lite barbariskt kanske. Med rått kött.

Men vissa gillar ju det.

Rått kött.

Vissa gillar bättre lammkött! Heheheee.

Nä men för faan.

Man kanske ska ta och blogga lite mer sedan.

........

Tjarå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar