torsdag 4 juni 2009

Prata prata prataa

Godmooorning!

Har nyss fått höra av Fredrik att jag pratade i sömnen igårkväll. Jag somnade skitfort. Sen började jag tydligen mumla i sömnen. Och Fredde, som låg vaken, bad mig prata högre för han hörde inte.

"Men han som åkte med oss, Freddee!" sa jag med slutna ögon. Och Fredde sa "Va?" igen.
Och sen hade jag tydligen satt mig upp lite i sängen och sagt:
"Men han som åkte med oss och använde den här! *pekar på min blommiga lila kudde*"
Då började Fredrik asgarva och jag hade tydligen blivit skitsur då.
"DET ÄR INTE ROLIGT, JAG SOVER FAKTISKT!" sa jag och föll in i en djupare sömn igen.

Jag brukar aldrig prata i sömnen ju! Har hänt någon endaste gång. Fredde däremot har sagt saker som:
"Ja, kom igen! De där tar Danzzor och Haxxor hand om" (tror det handlade om WOW-spelandet eller något.)

Det klantigaste jag gjort i sömnen är när Fredrik tydligen lagt armen om mig. Då har jag tagit hans arm, slagit undan den och skrattat elakt. Orsak till detta är fortfarande olöst.

NU MÅSTE JAG ÅKA TILL SKOLAN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar