söndag 21 juni 2009

OBS! Varning! Gnälligt inlägg!

Heeeeeej!

Jag har brist på mycket nu
- Ork (har lassat ved 3 timmar idag.. fyyyy faaaaasen)
- Humör (jag är så jäkla arg på allt idag att jag bara varit tacksam över att ha varit själv hela dagen)
- Idéer (VAD FASEN SKA JAG GÖRA I HÖST!!? Har smått panik över detta)
- Glädje (går mest och är förbannad på mig själv)

Men allt går i vågor.

Jag känner mig så jäkla.. USCH! Vill ge min egen spegelbild en bitchslap. Okej, sån jävla ytlig värld man lever i men det spelar ingen roll om jag klär upp mig, sminkar mig.. jag hatar det jag ser. Jag ser ut som skit helt enkelt. Det är vad jag tycker. Hoppas det kommer ändras nu när jag ska ta upp träningen. Eller vadå träning? Promenaderna. Det är de som får mig att andas lite lättare.

Jag vill inte gå runt och känna mig som en gris i sommar. Har inte tänkt att förväxlas med grisen på julbordet i jul. 

Förlåt att jag gnäller. Men det ni ser.. är rå ångest. 

Vad är sommarns planer då?
- Tjäna pengar hemma (typ klippa gräs, måla.. städa.. sysslor)
- Bada (haha, keep dreaming)
- Bli liiite mörkare beige iallafallllllll
- Gröna Lund
- Södra Sverige
- PROMENERA OCH ÄTA LITE NYTTIGARE I ALLA FALL!!! 
- Intala mig själv varje dag att jag duger (inte inte inte, känns det som)
- Vara med kompisar
- Gatufesten någon dag (som sagt, skitdåliga artisterrrrrrr)

Gnällinlägg.. kanske ska skriva en varning som rubrik...

1 kommentar: