torsdag 28 maj 2009

Usch :(

Idag mår jag inte alls så himla trevligt. Och jag har inte ens varit på fest.

Vaknade imorse av att.. kroppen inte ville ta sig upp. Jag svär, jag låg och försökte få kontroll av mina lemmar men hela kroppen var som en tung, ovillig smörsopp (svamp i skogen, ni vet). Fryser gör jag då också. När jag skulle käka frukost så skakade handen så mycket att skeden klirrade mot tänderna.

Men det är ingen idé att sitta här och tycka synd om sig själv. Bara att dra till skolan. Full sjå, hej och hå! Jag orkar verkligen inte.

Vi har i och för sig inga lektioner idag. Och jag kan kontakta en klasskompis och fråga sen vad dom sa på storsamlingen. För vad gör man om man verkligen inte orkar?!??!? Finns det inget ordspråk eller gammal talesätt som säger "om du vaknar svag, stanna hemma med välbehag"?

VA?

Nähä, det fanns inte. Men nu finns det ju.

Näädå. Jag ska banne mig pallra mig iväg alltså. Detta går inte.

Hej hej, falukorvpastej.

1 kommentar:

  1. haha det finns mycket! ^^ du är fin, söt, snäll, vacker, duktig, bra i skolan och så mycket mer som jag inte ens kan sätta ord på! ^^

    SvaraRadera