tisdag 26 maj 2009

Tja!!! eller nåt!

Jahadu, då var det dags då. Detta med att blogga vet ju ni alla att.. det är fanemej inte min starkaste sida. Men jag ska väl försöka hålla mig lite.. uppdaterad. Blev lite le på blogg.se ändå. Haha precis som det blev med bloggagratis. Vad blir nästa? Devote? Njae. Får nog hålla mig hit.

Så.. alltså detta med presentationer om mig själv är asjobbigt.

Kanske för att jag inte har HITTAT mig själv än, som en förnuftapa skulle säga.

Så är det INTE!!!! Till en viss del. Jag tycker bara att det.. ser lika-jäkla-dant med mina presentationer.

Det jag kommer skriva handlar om det som egentligen pågår uppe i skall'n på mig. Det kan vara allt från arga eller glada bilar, hur jäkligt jag tycker det är när det är vår och hundblajjorna töar fram med en outhärdlig stank eller bara hur dagens mående kan vara. Det har ju skiftat och kommer nog alltid skifta. Mänskligt lixxxxxom.

Så era tappra läsare som knötat sig hit - kul att ha er här!

Någä mära ha ja då inte att bju på. Förrän kanske om några minuter då jag kommer på lite crap att skriva om.

Hej på en stund då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar