onsdag 27 maj 2009

HANNAS INNE- OCH UTELISTA

Nu är det såhär att ni ska inte behöva läsa en sådan här lista varje dag i princip. Det är bara då jag känner för det som jag kommer skriva nya listor.

INNE (i Hannas liv måste jag tillägga såhär första gången):

...................

Vi tar det här någon annan gång va? Har suttit och kommit på att.. jag kommer inte på något att skriva om.

Jo, nu jävlar!

INNE I HANNAS LIV!!!!:

Grönskan
Den luktar gott, det ser bra ut och man känner baaahh "sommarn är påväg!". Dock kan jag tycka att....

....fyfAAn vad dåligt detta blev! I give up. Hannas inne- och utelistOR in my ass.


"Försöker vara någon" (bildtolkning för er som brinner för jantelagen)

1 kommentar:

  1. hejsan sötaste!
    är det denna blogg du kommer börja använda dig av nu? Ska jag ändra adressen på din blogg på min blogg till denna?
    xx Cajsa

    SvaraRadera