lördag 30 maj 2009

Provocateeed (finns nog inte ens elleeh?)

Jag och min pojkvän diskuterar min layout. Han klagar just nu på att texten är för stor.

Han: Man måste scrolla så mycket!

Jag säger att det är bra träning. Fingrarna får motion. Och så spänner man ju en hel del ansiktsmuskler när man blir pissed off. Så alla som blir förbannade på min storlek på texten: grattis, ni behöver inte få dåligt samvete och dra ut och jogga. Ansiktet grejar er träning.

Det är så Fredrik håller sig i form! HEHHEHEHE. En dag kommer han tacka mig för att jag är så förbenat provocerande.

Själv är jag glad tonight!
- Det har vart en bra dag
- Solen har skinit (antagligen fel rent grammatisk, I don't know and don't care)
- Det har varit en god middag
- Jag har köpt presenter till skrutten (Fredde) till imorrn då pöjkän fyll 19 år
- Henke spelar in sina nysningar på telefonen och spelar upp dem om och om igen i örat på mig
- Vi ska snart åka ut med bilen och hämta Petra
- Att åka bil nattetid är supermysigt!


Happee Guurl ! ! ! ! !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar