lördag 30 maj 2009

Lite fest, lite hår, lite mat.

Förlåt hennes majestät hennes inaktivitet.

Fifan vad dåligt sagt.

Provjobbade idag. Var apnervös de första 20 minuterna. Sen släppte det. Gjorde fel en gång. Skämde ut mig litegrann en gång. Var dålig i matte en gång. Men annars gick det bra. Har lärt mig mycket.

Om ni nu är fruktansvärt hjärtlösa sitter ni nu och undrar på vad sätt jag skämde ut mig på.

Om ni inte undrar får ni höra ändå.

Skulle ta emot en beställning på telefon och jag var helt säker på att jag tryckte på den gröna lurknappen. Så jag satte luren mot örat och presenterade stället jag jobbade på och mitt namn. Det var tyst i en sekund. Sen hörde jag ringsignalen väldigt nära mitt öra. Ringringring. Kunderna kollade lite konstigt på mig och han som äger stället flinade lite. Jag skrattade lite nervöst "oj hehekrraxkrax" och tryckte frustrerat på luren.

"Det var väl inte så farligt" tänker väl ni nu. Och det var det ju inte. Lite skämmigt bara (en hel del).

Var ute igår/inatt också. Med Kimmy och Cajsa.




Förutom att jag ser ut som en tant på sista bilden och den mittersta bilden blev lite.. osynkad(?) så blev det ju lyckat! Tyvärr ingen bild på mig och Kimmy. Den jäntan hade ju annat för sig ;)

Och så måste jag ju få berätta om min vän Maja som gått och gjort en jättefin hårförlängning. Jag vet inte om jag får lägga ut bilden men isåfall får du säga till. Jag tycker den blev asfin och att du blev SKITVACKER i ditt hår. Skitvacker har du i och för sig alltid varit. Men du passar verkligen hur bra som helst i det!


Kolla in! Vacker tjej punkt com. Hennes kavaljer där bakom också. Men det är hemligt, har lovat att inte säga vem det är! Det enda jag vet är att de inte kommer gå på balen tillsammans, vilket hennes kavaljer ångrar stort :(

Annars hade vi lite grillat till middag idag då. Härligt. Vuxna och dess humor är verkligen ett fenomen. Det finns otroligt mycket interna skämt mellan dem.
Bland annat:
* Att kalla majskolv för MAJSKORVAR
* Att skämta om att de röda chilikorvarna är blodkorvar

Tyvärr lider jag av guldfiskminne vissa timmar på dygnet och det visar sig tyvärr vara nu. Men det finns en hel del mer.

Ojhhh, långt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar