onsdag 27 maj 2009

Höll en höna händer?

Jo just ja. Ni ser ju typ.. att jag har Höna Höll Händer som visningsnamn under min bild där till vänster. Ja den ja! Hur som helst.

Jag vet inte hur många som fattar att det är typ mitt förnamn och efternamn i en liten..

...ska man säga annorlunda?...

... kombination och mening. Men nu vet ni ju!

Goodie, goodie!

Lite tärt ändå. Hade velat parta lite idag. Blev ju sånt drag på torget. Men jag PaLLaH inte att sitta och sova på skolan imorgon. Och så ska jag och Kimmen festa till det på frädag istället. Så jag tar och går ut på promenad istället. Min kropp är ju i behov av motion just nu.

Efter en natt full av ångest och ilska har jag ingen lust att lida mer. Tänker vinna tillbaka det som gått förlorat. Och det gör jag inte om jag sitter här och jäser.

Ska försöka få med Fredde. Det ligger en tjugolapp som tillhör honom här. På den tjugalappa ligger en saxxx. Ett mycket grymt hot dök just upp på min näthinna.....

...FREDDEEE!! Vet duuuu...? Om du inte...

Ja.

Ni fattar nog. Resten.


Eviiil Smaajl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar