onsdag 27 maj 2009

Inne och ute!

Hello again! Nu kommer jag och stör igen. Men eftersom ni läser just detta så måste det ju betyda att ni gillar att jag stör er med mina inlägg. Logik är en god kaka, som man brukar säga.

Näe. Men jag sa det nyss och det lät så förnuftigt och klitchigt så jag skiter i vilket.

Tänkte börja med en inne- och en utelista. Nu handlar inte detta om varken mode, musik eller någon annan speciell kategori. Eller kategorin är föresten mycket speciell. Dessa listor kategoriseras nämligen som "mitt liv". Det är ju unikt liksom. Inne och ute i Höna Fjollenders liv (förlåt för att jag gör ditt efternamn till åtlöje, pappa, men jag kan inte riktigt låta bli att använda den mest färdigutvecklade del på mig - fantasin. Om du nu skulle läsa detta... vilken sannolikheten är större att de där två tjejerna, som i höstas antydde högt och tydligt en sak i bussen påväg till selånger, kommer och ber mig om ursäkt för att de glor så hatfullt på mig varje gång vi möts i rulltrappan på In: = SKITLITEN sannolikhet).

Så.. hur ska jag börja då? Detta med inne och utelister(<- haha så typisk - och jävligt ful - stavning här i Sundsvall föresten) kan ni ju om. Inne = hett. Ute = stinky. Även att jag nu tänkte skriva om "Inne=hett" till "Inne=kinky" bara för att jag kom på att det faktiskt rimmar på stinky. Men då blir ju innerbörden lite annorlunda i dessa listor.

Okej, då kör vi!!!!!! I nästa inlägg, det vill säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar