onsdag 27 maj 2009

Jobb!

Var ju då inne och sökte jobb på både Fotoaffärn och *hemligt ställe* ;p Fotoaffärn kan jag dock glömma, är ute försent. Alla sommarjobb är satta där. Men däääremot.

Lyssna nu hörrni!

PÅ *hemligt ställe* så verkade de klart intresserade. Jag gick rakt fram, log och presenterade mig, lämnade fram CV och han i kassan läste och frågade lite vart mitt namn och telefonnummer stod. Och sen sa han "jag kommer ringa dig senare".

Nu kanske detta låter rätt hoppfullt och jag är tyvärr alltför förväntansfull nu och kommer få det jobbigt om inte jag får detta.

För det skulle ju vara skitbra! Extrajobb! Hoppas nu!

Och anledningen att jag skrejver *hemligt ställe* istället för detta namn är nog för att jag är rätt själviskkkk.. tyvärr. Just nu. Vill verkligen ha detta jobb.

Sarriiiie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar