söndag 31 maj 2009

Rättelser och provokationer

Det är så Fredrik håller sig i form! HEHHEHEHE. En dag kommer han tacka mig för att jag är så förbenat provocerande.

Det jag menade var att Fredrik får sin träning genom att jag är sjukt provocerande. Inte att Fredrik är pissed off dagarna i ända. Förlåt. OCH GRATTIS BOOBBAS <3

Annars är ju detta med att läsa Aftonbladet rätt provocerande. Om vår blivande prins njursjukdom som blev räddad av sin pappa. Missförstå mig inte, jag tycker det är fint och allt det där. Men det där som blir provocerande är att "han kommer få det tufft, han kommer få äta medicin resten av sitt liv". Joina min klubb då. Jag har tryckt i mig Levaxintabletter sen ettårsåldern och kommer få halsa dom tills jag ligger på min dödsbädd. Man lär sig leva med det som håller en vid liv. Jag har haft svårt med detta. Medicinen har påverkat en stor del av mitt liv med blodprover, värden, känslan av maktlöshet om man råkar glömma medicinen hemma då man har åkt iväg, att man gått upp i vikt om man har tagit för liten dos medicin en längre tid, min utveckling (you know, bröst, mens, kvinnliga grejerna).

Men idag är jag nog rätt kärleksfull till dessa tabletter.

Några fler saker som är rätt provocerande är typ:
- att man avger löften om träning i sitt mättaste tillstånd (särskilt 'ät allt vad du orkar och mycket mer'-bufféer)
- de dubbade rengöringsmedelreklamerna (känns hämtat ur typ de dubbade Toy Story-filmerna)
(- att man som barn sa "tååjy stååjy" till Toy Story-filmerna)
- när man efter första klunken vatten efter ett sjukt törstigt tillstånd säger ett belåtet "AAAAH" och får något tillfredsställt i blicken
- att mamma fnissar så mycket med sina "väninnor" då hon druckit vin.. och att hon inte vet att hon i detta tillstånd skrattar öronbedövande med vinblåa tänder
- att jag inte kommer på någon annan synonym till tillstånd
- att det inte finns någon typ salva eller tablett som gör att man INTE kommer gråta sönder hela sin student p.g.a. dessa blandade känslor av saknad, glädje, stolhet och förväntan
- att det heller inte finns några jävla vattenfasta mascaror
- att om man plussar ihop dessa två problem angående gråt på studenten så blir det likamed en söndergråten panda med ett antal väl synliga mascararänder på kinderna
- att problemlösningen på detta problem blir endera att se förJÄVLIGAREEE ut utan smink på studenten eller att bära mina fläskigaste solbrillor som provocerandeeeee nog gick sönder idag

GRATTIS ÄN EN GÅNG ÄLSKLING!!!!!!!! <3 19 ÅR!!! <333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar