söndag 23 augusti 2009

Ojdå!

Lite väl lång bloggpaus där, right?

Sommarlovet har varit helt underbart. Eller sommarlov heter det inte längre för mig. Imorgon då andra går tillbaka till skolan igen så är det att fortsätta med jobbsökandet. Och det går inte BRA! Jag har suckat, svurit och nästintill gråtit då jobbansökan efter jobbansökan blivit dissade.

Allt från pizzabud till säljare. Pizzabud. Jag har sett framför mig då jag knackar på i en sån där snitsig kepa och säger med len röst: "Men hallå där! Du hade visst beställt en pizza!"

Tanken är lite rolig att tänka.

Jag har kommit på mig själv att avundas Kenza. Jag brinner också för bloggandet (haha, jag veeet att det verkligen inte märkts de senaste månaderna) och skulle inte ha något problem att tjäna storkovan på det. Förstå att tjejen ibland drar in över 100 000 på en månad på bara bloggningen! Det är mer än vad en hockeyspelare i Timrå IK drar in varje månad. Haha, snygg jämföring!

Skulle jag dra in så mycket varje månad på bloggande så skulle jag skänka en bra stor slant till välgörenhet såsom "feed the world" och liknande. Sen skulle jag spara till framtiden (vilket stort skämt, Hanna). Och så skulle jag troligen dö i koma.

Varför?

Jo, jag skulle antagligen lägga så pass mycket pengar på Coca Cola Zero att min kropp skulle slå av sig själv eftersom levern la av på grund av alla kemikalierna i skiten.

Jag funderar på att gå tillbaka till blogg.se igen. FÖRLÅÅÅÅT. Men jag får ju fasen aldrig till min tragiska layout. Jag har en header!!!! Sen slutar det. En fjåsig liten amatörmässig header. Jag har ibland på kvällarna tänkt på hur jag skulle kunna göra en annan header. Min idé är lite knaper men det är alltid något!

Oj! Nu ska jag och Fredde se på THE RIIIING! UUHUHUHUHUHUHUHUHUH!

Tråkigt inlägg idag.

Men det kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar